#1 Skrevet Juni 17, 2012 (endret) Hei. Av og til når jeg starter bilen, så blinker "alle" symboler i displayet på Climatronic`en. Jeg har aldri tatt service på climaanlegget, og jeg gjetter at dette kan ha en sammenheng med denne "varslingen"? Er det noen som vet hva dette kan bety, helt konkret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2012 Ligger vell noen feilkoder på climatronicen.. Har vagcom-lite kabel du kan få låne, kjører over hamarøya i morgen tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2012 Ligger vell noen feilkoder på climatronicen.. Har vagcom-lite kabel du kan få låne, kjører over hamarøya i morgen tidlig. Svarte! Fikk ikke sett dette før nå, men har jo ikke VAG-com... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2012 Skal nordover i morgen, vag-com kan lastes ned, eventuelt du får komme til Rognan en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...