Anbefalte innlegg

Hei! nokken som har tenkt se nedover på hovedtreffet 27-29 mai? : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til forumet. :)

Regner med at både Endre og Per-Håkon skal nedover iaffal. Jeg sitter dessverre med eksamen på lørdag, så det utgår for min del. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Hilde! Vi er to fra kristiansund som skal nedover. Kanskje blir det flere, men ikke som jeg vet om nå. Vi kjører sannsynligvis inn til sunndalsøra og derfra til oppdal. Fra Molde er det vel kanskje også greiest å kjøre den veien?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! nokken som har tenkt se nedover på hovedtreffet 27-29 mai? : smil :

Du vet da at vi skal nedover hele gjengen jo...;) vi skal da dele vogn ilag da...;););):D

Hadde vært kult om vi fikk til en kolonne nedover slik at vi kom samlet nedover!!??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, i veit jo om de og Marianne da tøffen! I au tenkte på evt. kolonnekjøring, derfor denna tråden.. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så forresten bilen din i storgata på lørdag Hilde. Du var sikkert på vei til jobb?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Niks, fikk tatt m fri i vett, va på Vårmønstringa fra begynnelsen til slutt!ü

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Respekt ass. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felles samkjøring går fra Molde på Torsdag kveld, ca i halv ti tia. Deretter er det avreise fra Kleive ca 2200. For de som ønsker å slå seg med kan ta kontakt med "kolonnesjæf" Endre "sandfella" Hoem. Harrytur fra Våler på fredag er planlagt.

Jeg for min del tar fly, må hente go'bilen i Oslo!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg bare hatt bilen i någenlunde stand :(

Jaja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.