#1 Skrevet Juni 18, 2012 Har noen testet coilowers fra AP ? Ser de er rimelige men er det bare noe drit el ikke !? Trenger noe som er skikkelig stivt men som også kan sitte på i funes uten at det kostet flesk om man tar en demper , 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2012 Har det på min, vet ikke når dem var satt på og hvor gamle dem er(før jeg kjøpte bilen) men syns nå dem er god å kjør med og sånt! ikke at jeg har prøvd noe særlig annet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2012 Er vist sinnsykt stivt. så er det det du er ute etter går du for den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2012 Ja hvis du har sett a4n min på bane skjønner du hva jeg er ute etter he he, har jo skrapa opp speila av krenging :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...