#1 Skrevet Juni 18, 2012 Selger 2 stk DTS sportsstol med justerbart understell og vippbar rygg. Setene ser ganske fine ut mangler bare en liten vask. På høyre side er det lagd braketter i gulvet og på venstre er det brukt orginal innfestning til stol. Har stått i en Audi S2 sedan. Vet ikke helt hva slik er verdt jeg ? 1000,- for begge ? Kom med bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2012 1000kr for begge så kan du anse de som solgt! ....aner du noe om fraktkostnader på sånt??? Evnt får jeg ta meg en tur sørover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2012 Tror ikke dette er noe å sende på, men hvis ikke det haster skal man nå alltids finne en måte å få de østover på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2012 1500 budt Koster ikke så mye å sende i forhold til en liten nosgespakke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2012 Notert ! Lar den stå litt jeg å se om det er flere som vil by 1500 budt Koster ikke så mye å sende i forhold til en liten nosgespakke Nei gjør kanskje ikke det, men litt veier de jo. Men tenker når det er så kort som til Skien så er det nesten like greit å spare seg for pengene og bryet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2012 1750,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2012 Du hakke seler da ? 2000.- Notert ! Lar den stå litt jeg å se om det er flere som vil by Nei gjør kanskje ikke det, men litt veier de jo. Men tenker når det er så kort som til Skien så er det nesten like greit å spare seg for pengene og bryet Ja seff, men hvis de skal til meg må de nok sendes, hvis du ikke skal til østlandet de nermeste dagene, skal hente en bil snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2012 (endret) Du hakke seler da ? 2000.- Ja seff, men hvis de skal til meg må de nok sendes, hvis du ikke skal til østlandet de nermeste dagene, skal hente en bil snart Ligger en annen salgsannonse med 4 punktsseler med øyekroker inkl Har ikke plan om østlandet en av de nærmeste dagene. Men er uansett ikke problem å få sendt Jobber jo tross alt på delelager Lagt til etter 19 minutter: Ooog solgt her og. Snakker med deg i morgen Geir om frakt og betaling osv. Nå er det natta her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...