#1 Skrevet Juni 21, 2012 (endret) tenkte å selge mine bolero hjul ettersom jeg ikke har bruk for disse lenger, de står nankang ns2 på to av de med ca 5-6mm mønster igjen, de to andre er vell 2mm igjen og bør byttes rimlig snart. dekk dim er 215/40, felgene er ikke strøkene men kan fort bli det om man fjerner lakken som er på de nå, de er full i rennemerker men dette ser man ikke fra litt avstand. selges h.b.o 3000/bud Vegard Nilsen 92621872 ser helst att disse blir hentet, befinner seg like utenfor Ålesund Torsdags Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2012 opp opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2012 ingen som vil ha seg ett sett bolero ? open for bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2012 Hvilke bremser er det på den S2'n? Tenker på om de får plass på S2n min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2012 (endret) på den var det rs2 smallreds, 304mm tror jeg ! Lagt til etter 4 dager 20 timer: Løfter denne tråden igjen, open for bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2012 løfter denne tråden igjen, har kjøpt meg nye felger og har ikke bruk for disse. open for bud ! mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2012 Hvilke bremser er det på den S2'n? Tenker på om de får plass på S2n min Har hatt Bolero på S2n min med bigreds, gikk fint. Free bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2012 (endret) løfter disse igjen. bare å komme med bud ! Lagt til etter 6 dager 7 timer: opp og vekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 16, 2013 Har disse liggende enda, går for 2500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 16, 2013 Tilstanden på dekka fortsatt den samme? Skal du ned til Våler på hovedtreffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 17, 2013 Tilstanden er den samme, har ikke brukt disse siden hovedtreffet på Våler 2012.. Blir nok ikke ned i år dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 17, 2013 SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...