A4 2,0 tdi quattro S-line 07/08 mod

Anbefalte innlegg

Da er jeg kommet fram til att jeg skal selge audien.

 

Bilen er hel og pen i karosseri og ingen bulker.

Dette er en Orginal S-line bil som er senket 20 mm foran med supersport senkeskåler for og få en bil som blir lik i hjulbuene,men den har fortsatt samme komfort fordi.

Har nettopp vert på 4 hjuls kontroll på møller uten noen annmerkninger på understell.

Og kjøpte nettopp ett nytt sett med 19" sommerfelger S5.

Vert nettopp på stor service med register reim og alle hjul og vannpumpe og olje og alle bremsene nye osv.

Har også installert DAB og AUX tilkobling på radio som fungerer topp,og så har den fått subb og forsterker, ellers så er det montert cupra front leppe,lakkerte bremser,xenon look pærer i tåkelys, 80 stk led dioder i interiøret,6000k xenon pærer bixenonhovedlys og sikkert mye mere.

Ring om du ønsker deg en god vinterbil og for mere info!

 

Bilen er registrert sent i sverige i 2007 men i chassi nr så er bilen en 2008 modell.

 

obs!

Når jeg kjøpte bilen var den gått 97000 km og da kjøpte jeg og betalte for en forsiking som følger bilen i 35000km tror jeg det var så dette følger med til nye eier også. gjelder motor drivlinje og andre type feil

 

Pris 265000

tlf nr 91378556

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=232507

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35577088attachment.php?attachmentid=173831&d=133attachment.php?attachmentid=173829&d=133

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

80 stk led dioder i interiøret sier du? Ble nysgjerrig! har du flere bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei desverre så har jeg ikke bilder av d, antall dioder er 80 stk som er brukt under setene, forran setene og i taket forran midta og bak i bilen :) dagslys uansett hvor mørkt d blir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senker prisen til 260,000 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært VELDIG stas å sett bilder av bilen inv i mørket ;-)

 

- Hassan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se va jeg får til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.