#1 Skrevet Juni 19, 2012 Hei, jeg lurer på om det er noen som kan å nullstille service lampen på min passat 3b 2000 modell? Jeg har prøvd å holde inne spaken til høyre - skru på tenninga - slippe spaken til høyre - skru på spaken på venstre side og vri den til høyre men, det funker ikke Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2012 VagCom ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2012 Det går ikke fikk det til på en venn sin passat 2002 modell men, går ikke på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2012 Om det er INSP du får opp, så må du trykke og holde inn den til høyre etter at du har slått på tenningen. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2012 Står bare Service in 2400 km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2012 Hvor langt eller hvor lang tid før serviceintervallen går ut kan du resette, mener du ikke kan resette for tidlig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 20, 2012 Det kan hende, skal kjøre litt lenger så sjekker jeg om det går da. hehe Takk for hjelpen så langt folks :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 21, 2012 Har et spørsmål til jeg, noen som har noe forslag til hvordan jeg kan få Air bag lampen til å slutte å lyse? tror det er brudd på en ledning men, vet ikke hvor ledningen går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 21, 2012 Skjer ofte at det er dårlig kontakt i stikk under setene forran pga mye frem og tilbake justering,christoffer... Så les ut feilkoder, og er det førersetet ( oftest pga høy og lav person som kjører) Så kan du prøve og lodde de... Men ta av batteripol, og klipp en og en, da det kan fort gjøres og ta feil... Så hvis det er den koplingen som det var for mye motstand i, så pleier lampa og bli borte så sant du får slettet feilkoden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...