#1 Skrevet Juni 19, 2012 (endret) Solbrent? Klissvåt? Fortvil ikke!! Vestfold lokallag inviterer igjen til sommerens store høydepunkt: Sommerfesten! Tradisjonen tro kjører vi igang med pizza og rabattert brygg fra kl. 19.00, på Peppes Pizza i Tønsberg. (Vil du ha noe annet eller ikke noe i det hele tatt, går det selvfølgelig også bra!) Etter inntak av mat&drikke, legger vi planene for resten av kvelden. Peppes har fått en flott, ny bar og uteservering, ellers har brygga i Tønsberg noe for enhver smak! Håper alle som ikke er på ferie eller en eller annen kjedelig jobb, kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2012 Dagen har vært satt av i lang tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2012 Rimelig sikker på at jeg kommer Med Corradoen under kniven må sorgene slukkes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2012 Jeg kommer ikke. God sommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2012 Eh.. Hvis tvil: Vi kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2012 .. Ser ut som at jeg får kjøre flatgolfen den kvelden, da eieren tydeligvis ikke kommer til å være istand till det selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2012 regner med at jeg og flere fra "A4 gjengen" kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2012 regner med at jeg og flere fra "A4 gjengen" kommer Det er knall, vi savnet dere på LeMans-treffet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 4, 2012 Vi kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 5, 2012 Jeg kommer chris-william har fått i oppgave å minne meg på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 6, 2012 spørs om man ikke må smake litt på ølen der i kveld gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 6, 2012 Da gleder vi oss skikkelig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 6, 2012 Regn med meg mulig ikke te 19, men dukke opp gjør jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 6, 2012 Og det gjorde du, Jan Ivar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 7, 2012 Yeah, og på vei hjem att no;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...