Hva slags lykter er dette?

Anbefalte innlegg

Stod dette var lykter fra Rs2. Stemmer det? Er det bare slik at lyktene mangler glassene? Synes de var fete med bare den svarte ramma rundt jeg : rolleyes ! Noen som kan gi meg svar på dette? Her er i allefall ett bilde:

rs2lykter1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er aldeles ikke RS2-lykter nei. Passer ikke på RS2 en gang. Synes det ser ut som de har dårlig passorm til typ89/B3 også jeg men.. typ85/B2 kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

B2? : klø :

Syns det ligner på B3/B4 jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

B2? : klø :

Syns det ligner på B3/B4 jeg...

Den har jo ikke feste-ører på toppen..

 

På B4-lyktene er det i tillegg en liten plastikkflik som stikker ut mot grillen, for å feste listene under lysene.

 

Dette er ei B4-lampe.. Legg merke til ørene over, under, og på siden ;)

lys1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har jo litt bimmer-stil de lyktene der.

Jeg har sett slike lykter til B3 som ombygging for å få bimmer-looken. Ligner ikke grisen etter min mening.

Orginale lykter er det i alle fall ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dissevar montert på en Audi 80 B3. Skal se om jeg finner bildet av den på pcn på jobben og poste det her. Mulig dere tror jeg er gal,men syntes det var litt tøfft jeg! : rolleyes Men så er jeg litt "kjærringa mot strømmen og da" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligner oxo veldig på lyktene som sitter på en 86-89mod bmw e30 oxo.. men ikke vet j..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg kan se er lyktene på bilen i linken din RS2-lykter.

Men de bmw-lignende lyktene er noe annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg kan se er lyktene på bilen i linken din RS2-lykter.

Men de bmw-lignende lyktene er noe annet.

"bimmer"-lyktene er montert på et av de andre bilda i linken.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så en Audi 80 med slike for ei uke siden eller no sånt. Vil anta rundt 90-modell. Var stygt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så en Audi 80 med slike for ei uke siden eller no sånt. Vil anta rundt 90-modell. Var stygt!

 

Mener det stod en burgunder typ89/b3 med slike lykter til salgs på ei sjappe her i byen, i fjor eller noe slikt...ikke særlig pent nei, men selvfølgelig hver sin smak.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"bimmer"-lyktene er montert på et av de andre bilda i linken.. :)

Hehe, der ja. Det er uorginale for ettermontering. Stilen kan minne om gammel kamei. Mener faktisk jeg har sett bilde av en B3 med slike lykter i ei kamei-brosjyre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.