Hybrid TV Tuner - DVB T MOST, få til å fungere i Norge?

Anbefalte innlegg

IMAG0033.jpg

Har en slik TV tuner i bilen, noen som vet hvordan jeg kan få den til å fungere.

Hadde noen kanaler med svart bilde og lyden av skurr hvor jeg bare hørte lyden "tenkt å bruke så mye penger på bil a, den har jo ikke hengerfeste engang". Prøvde å slette kanalene, men da jeg skulle søke på nytt kom de ikke opp.

Så spørsmålet er om noen her inne vet om en enkel fiks av noe moduler eller slikt for å få dette opp å gå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du vil ha digital-TV i bilen som funker i Norge se her.

Jeg har kjøpt RiksTV-kort og har gratiskanalene fra NRK, samt 6 andre som jeg har betalt for: TV2, Discovery, National Geographic, + noen sportskanaler. Jeg er veldig fornøyd med den mottakeren som jeg kjøpte fra VCAN, se linken over.

Det eneste negative er at RiksTV er forferdelig dyrt, samt at du ikke kan styre mottakeren fra rattet, (lyd er greit, men kan ikke skifte kanal), så det følger med en fjernkontrol. DigitalTV funker greit i bil i litt større byer, men er dårlig i daler og hvor høye fjell skygger for signalene. Alt avhenger av senderens nærhet. Les hele linken over så får du mere info.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.