#1 Skrevet Juni 19, 2012 Hei og hopp! For en tid tilbake ble hornet på min Touran 2007 modell monotont. Dvs. at en av de to kuttet. Her om dagen forsvant nr. 2 og.. Hvor skal jeg begynne å feilsøke? Bilen er gått 116 000, så er ikke noe garantisak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2012 Ta av kablene på hornene og sett på en prøvelampe så du ser at det går strøm ned. Bestill så nye horn, for jeg tipper de rett og slett er modne for utskifting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2012 Akkurat! Dumt spm. men hvilken side sitter dem på? Er passasjersiden kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2012 sjedde akuratt det samme på min bil og jeg fikk det skifta på garantien, virka på verkstedsjefen at det var en ganske vanlig feil på nyere vag,så tipper også på defekt horn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2012 Akkurat! Dumt spm. men hvilken side sitter dem på? Er passasjersiden kanskje? Jeg aner ikke, du får titte oppunder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2012 Akkurat! Dumt spm. men hvilken side sitter dem på? Er passasjersiden kanskje? Hei, det sitter et horn på venstre side bak støtfangeren som du kommer til ved å ta av plastdekselen under motoren, relativ lett å skifte. Så sitter det et horn på høyre side som du må ta av støtfangeren for å komme til. Hornene finner du på http://www.bildeler.no koster 250,- stk ink mva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2012 støtfangeren må ikke av for og skifte horn på høyre side... gjorde dette for leenge siden, og det gikk uten å ta av fronten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...