#1 Skrevet Juni 19, 2012 Hei. har en lei viberasjon en plass(trur det e i forstillinga en plass)på min passat 1.9 tdi 4 motion 01 mod . er rar på styre straks jeg svinger ut på veien,når jeg svinger å retter opp igjen i lav hastighet(20-30 kmt) virker det som om den hakker på styringa. viberasjonen er med hele veien,merker det litt i rattet,men er ikke som andre viberasjoner jeg har hatt med feks ubalanse i hjul /skiver, det varierer og litt på hvor ille det er,avtar litt med hvert samt at det senere blir verre.har prøvd å bytte hjul uten at det ga noe serlig effekt prøv å trø inn klutchen mtp svinghjul men hjelper ikke .kan legge til at multilink/hjullager er byttet. hadde havari på ytre v drivknute. bytta knuten,men nå nylig hele akslingen.lurte på om det var denne som hadde fått en trøkk. noen ide om hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2012 Du har sjekket ytre og indre styreledd kan bli slakke der også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2012 Ytre blei bytta med resten av forstillingsdelan,styringa forøvrig virke å vere bra.det eg syns e rart e at den me hvert hakke på styringa me lav hastighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2012 Kan tannstanga fådd seg en trøkk å tadd skade? noen som kjenner til symtomer på def tannstang? vil det evnt kunne gi viberasjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2012 Ingen som har vært borti lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 21, 2012 Kan være tannstanga som ikke glir som den skal. Vil merke vibrasjoner da. Skiftet servoolje noen gang? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2012 Har opplevd dette for en god del år siden og da var tannstangen defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...