Viberasjoner i forstilling passat 1.9 tdi 01

Anbefalte innlegg

Hei. har en lei viberasjon en plass(trur det e i forstillinga en plass)på min passat 1.9 tdi 4 motion 01 mod .

er rar på styre straks jeg svinger ut på veien,når jeg svinger å retter opp igjen i lav hastighet(20-30 kmt) virker det som om den hakker på styringa. viberasjonen er med hele veien,merker det litt i rattet,men er ikke som andre viberasjoner jeg har hatt med feks ubalanse i hjul /skiver, det varierer og litt på hvor ille det er,avtar litt med hvert samt at det senere blir verre.har prøvd å bytte hjul uten at det ga noe serlig effekt prøv å trø inn klutchen mtp svinghjul men hjelper ikke .kan legge til at multilink/hjullager er byttet. hadde havari på ytre v drivknute. bytta knuten,men nå nylig hele akslingen.lurte på om det var denne som hadde fått en trøkk. noen ide om hva det kan være?:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har sjekket ytre og indre styreledd kan bli slakke der også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ytre blei bytta med resten av forstillingsdelan,styringa forøvrig virke å vere bra.det eg syns e rart e at den me hvert hakke på styringa me lav hastighet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan tannstanga fådd seg en trøkk å tadd skade? noen som kjenner til symtomer på def tannstang? vil det evnt kunne gi viberasjon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har vært borti lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være tannstanga som ikke glir som den skal. Vil merke vibrasjoner da. Skiftet servoolje noen gang?

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har opplevd dette for en god del år siden og da var tannstangen defekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.