#1 Skrevet Juni 19, 2012 Som topic. Passer vel frå 80 B3 og? Må være svart og i god stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2012 Jeg har men har kutta den i to under stolene foran. Så om du ikker finner noe annet er vel dette en reserveløsning kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2012 Også må det være fra Quattro mener jeg?=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2012 Jeg har men har kutta den i to under stolene foran. Så om du ikker finner noe annet er vel dette en reserveløsning kanskje? Ikkje kvitt deg med dette uten å spørre meg om eg skal ha det;) Har det i bakhodet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2012 kan du bruke fra 93 mod 90 coupe ? Skal demontere en om en veldig kort stund, en 2.6 quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2012 Det er eg ikkje sikker på. Trur ikkje det dessverre men er sikkert nokon her som veit det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2012 Passer ikke fra coupe=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...