#1 Skrevet Juni 19, 2012 Heisann! Er på jakt etter 1.6 eller 1.9 tdi motor. Helst komplett og med elnett. Skal stå i en 86 caddy. Noen som har eller vet hvor jeg kan få tak i? Svar på PM om du har et tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2012 Bumper denne jeg. 5trinns girkasse er også av interesse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2012 Har en 1,9TDI motor liggende uten el-nett men med 5 trinns kasse. Er av typen 1Z/AHU 90 hk Holder til rett vest for kr.sand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2012 Har akkurat tatt ut en 1.9 TDI motor fra en 93 modell Audi 80 TDI, Regreim er skiftet i vinter. Motoren er tørr og fin og bare drøye 3 mil fra deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2012 Har en audi 80 85-86mod med 1.6TD motor som skal ribbes ned om det er av noe intr!?:-) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2012 har også en girkasse liggende til denne. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=240998 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 14, 2012 står en komplett caddy tdi her med 185tkm på telleren. komplett kjørbar, men mye rust. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 14, 2012 Har en Passat 1.9TDi med komplett motor og ledningsnett - starter og går. Ny regreim, vannpumpe og andre reimer. Får bilen for 3000,-. Motor i veldig bra stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 17, 2012 Den TD motoren på lillehammer med kasse høres interessant ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 17, 2012 Sjekk denne: http://forum.vacn.no/showthread.php?243357-Golf-2-GTD-Selges-i-deler-1-6TD-god-motor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 18, 2012 Har allerede sett på den men er laaangt til stavanger. men fant meg en motor i Rindaln! Så har ikke behov for motor mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 20, 2012 Den TD motoren på lillehammer med kasse høres interessant ut! Kan få kjøpe mitt:-p etter at jeg har eu godkjent 80'n;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...