#1 Skrevet Juni 19, 2012 Vi i Gjøvik,toten & omegn gatebilklubb ønsker og invitere alle til streetmeet på CC gjøvik. Se link for info! https://www.facebook.com/events/476595592366889/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2012 Vi er godt igang med forberedelsene! Håper mange fra klubben deltar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2012 Har nå også egen utstillingsklasse for jentene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2012 noen som skal? vurderer sterkt å dra. er 450 på facebook som sier de skal dra. noen av bmw gutta fra royal fitment skal ditt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2012 jeg tar meg kanskje en tur ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2012 jeg tar meg kanskje en tur ;D fett hadde vært kult om det kom noen fra vacn, kunne vi stått samlet. kommer om jeg har råd litt dårlig med penger akkurat nå se hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...