#1 Skrevet Juni 20, 2012 (endret) Ønsker å få brukt R-line tåkelykt-deksla som jeg kjøpte.. men disse passer ikke på Jetta-fronten. Er det noen som vet om frontfangerene fra f.eks. en Golf GT eller GTI passer rett på? Eller er det mye annet som må byttes i tillegg?? Håper noen har svar raskt da jeg har en rimelig en på hånda nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2012 Ingen som vet?? Begynner å haste litt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2012 Må da være noen i klubben som vet dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2012 Er dette til hjelp? http://volkswagenownersclub.com/vw/showthread.php/12582-Jetta-bumper-conversion-questions 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2012 Nja... delvis.. Etter det jeg har forstått så er dette for ombygging fra std. golf-front til GT/GTI/Jetta. Så det jeg lurer på er om frontfangerer på Golf GT/GTI og Jetta er helt identisk når det gjelder fester passform mot lykter, framskjermer etc. Sentergrillen vet jeg er identisk.. Er ørliten forskjell på tåkelysgitter. Men spørsmålet er om jeg kan kjøpe en GTI fanger å sette den rett på uten mye mods?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2012 Det jeg gjorde på min jetta, var å skjære av øvere delen på disse dekselene. Da poppet de fint på plass og ser oem ut.er gti dekseler jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...