Anbefalte innlegg

Har kikket litt etter nye felger her inne i det siste, men har vært lite å finne til Jettaen min innenfor mitt budsjett (rundt 10000,-). Tok en titt på finn.no for et par timer siden og nå ligger disse i bilen min : rolleyes

 

Kupp? Eller gikk jeg på en impuls smell? Det er jo orginale tenkte jeg, så de er vel verdt litt? Endte opp på 4500,-

 

Hadde ikke så store forventninger utifra prisen, og dekkene er så vidt jeg kan forstå klare for utskifning.

 

Noen bilder:

 

IMG_1019Kopier.jpg

 

2-3 sånne på hver felg

IMG_1020Kopier.jpg

 

IMG_1011Kopier.jpg

 

IMG_1015Kopier.jpg

 

IMG_1024Kopier.jpg

 

 

Kan jeg sparkle slike sår som på bildene, eller må det sveises?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekka er utslitt.

 

Sårene ville jeg ha pussa ned og gjerne fått de vekk med litt fyller.

Sparkel kan du risikere at sprekker opp og faller av når sentrifugalkraften setter i sving når du begynner å kjøre med de.

Ingen av de ser så dype ut at du nok vil få det bra ved å pusse litt på de med litt grovt papir først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja får begynne med å få revet av dekka og en skikkelig vask.

 

Får jeg pusset av lakken eller må jeg til med glassblåsing?

Har også hørt at noen bruker kjemisk stål til å fylle småsår. Noen som har erfaring med dette?

Kan godt være at det blir bra nok å slipe det ned, men synes noen av sårene så litt dype ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat gjort det samme selv!

 

En helsikkes rengjøringsjobb, dreide alle 4 felgene og lakket.. Resultatet ble jeg ekstremt fornøyd med, 100% strøkne RS4 frozen white felger ;-)

 

Eneste jeg kan anbefale er å vær ekstremt nøye med grunnarbeidet! Trur resultatet blir knall bra ;-) hvilken farge skal du ha?

 

- Hassan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut! :)

 

Rengjøringa ser jeg ikke så mørkt på, har gode kjemikalier til jobben. Men får se litt nærmere på skadene i morra.

 

Er mer usikker på om jeg bør fjerne all orginallakk, eller om det går greit å få mattet ned og slipt bort rundt skadene.

 

Har ikke bestemt meg helt for farge ennå, men tror det blir en litt mørkere grå farge. De skal på denne bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine har holdt veldig godt til å bare ha mattet de ned..

Trur ikke du trenger å gjøre mer enn det :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte du felglakk på boks eller 2k lakk med sprøyte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry sent svar.. vært litt inaktiv..

Vet ikke hva.. Vanlig bil lakk å sprøyte ;-)

 

Blitt gjort noe på felgene dine?

 

- Hassan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.