#1 Skrevet Juni 20, 2012 (endret) Kjøpte disse for å bruke dem midlertidig på min Audi frem til jeg fikk felgene jeg hadde bestilt, men ettersom jeg ser at Audi'n ikke kommer til å bli brukt før de nye felgene ankommer så legger jeg disse ut for salg igjen Felgene er av typen "T-Line" kledd med dårlige 225/40R18 Vredestein Sessanta dekk. 2 av dekkene er heeelt på grensa mens de 2 andre helt klart har mindre mønsterdybde enn hva som er lovlig. Rimelige og fine felger som etter min mening ikke ser billige ut. Innpress finner jeg ikke igjen på innsiden, men det skal være 35 eller 40. SOLGT (evt. byttes mot 225/40R18 dekk med bra mønster) Hentes i Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2012 (endret) Gir deg 2500,-? nav åpning 57,1? og innpresser står ikke på noen av felga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2012 (endret) 2500,- så kan du hente dem når som helst, men lavere enn det gidder jeg ikke å gå Jupps, de er 57.1 Innpresset finner jeg ikke på noen av felgene. Kan dobbeltsjekke i morra(i dag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2012 kjempe, kan sende deg melding nærmere om når det kan passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2012 Da kommer det en som skal se på felgene ila. uka. "Førstemann til mølla"-prinsippet som gjelder her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2012 Ligger felgene i Oslo eller Hedmark? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2012 SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...