#1 Skrevet Juni 20, 2012 Har lagt merke til det før, men aldri tenkt over det. Men eg mangler VIN\Understellsnummer i frontruta på A5'en. Er det krav og at det skal være det? Er det noe mistenksomt med at det ikkje er det på min? Eller kan det bare være at frontruta har vert byttet og dette skiltet har blitt glemt? Kan ikkje huske og ha sett andre biler uten dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2012 Lånt fra tilfeldigt bil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2012 nei det er ikkje krav til å ha nr der, vist du ser godt etter så ser du att ruta har opning til nr, men det er blitt "prima" over, så ruta er nokk skiftet ein gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2012 På min er det bare et tomt felt ja. Sent from my GT-I9100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2012 Er vel bare i USA/Canada at det er krav til dette. I Europa brukes det bare av praktiske årsaker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 21, 2012 takk fikk svar på det samme jeg å har tomt felt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...