#1 Skrevet Juni 20, 2012 (endret) Vurderer å selge felga jeg nesten akkurat har kjøpt igjen. Disse har jeg ikke kjørt med selv, så kan ikke bekrefte det mer enn fra sist eier at dem var fine å kjøre med . Sitter bra dekk bak med 225.40-14 og greie(litt skakkslitte) 195.45-14 fremme alle Dunlupdekk. Bredde fremme: 7.5 Breddebak: 9.5. Disse er ikke breddet for å bygge mye utover, men mye innover. Så må derfor spaces ut pga dem tar i bakstilling på f.eks Golf 2. Så jeg hadde håpet på at dem ble breie uten å stikke 5cm utenfor hjulbuene som jeg har hatt før Har ikke fått skaffet spacere selv enda. Bilder. De som ligger baki bilen er framfelger. De utenfor bakfelger:) Pris: 5000/Bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2012 løftert Prisen er diskuterbar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2012 Kan forresten byttes i noen fine 4x100 alufelger med dekk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2012 Hadde jeg hatt noen fine felger så hadde disse vært aktuelt:/ vet du et på de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2012 Bytte i disse kanskje? 7x15 med nesten nye 165/45-15 mener jeg det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2012 Hadde jeg hatt noen fine felger så hadde disse vært aktuelt:/ vet du et på de? Det har jeg ikke målt gitt:). Kan evnt prøve å få gjørt det? Bytte i disse kanskje? 7x15 med nesten nye 165/45-15 mener jeg det er. Fine de der, men falt ikke heeelt pladask:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2012 Må de spaces både forran og bak på golf 2? Hadde vert fete på pickupen til en kompis.... Hva slags felger er du intressert i som innbytte? Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2012 Har noen super kjipe 7x15 alu felger om du er intresert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2012 Må de spaces både forran og bak på golf 2?Hadde vert fete på pickupen til en kompis.... Hva slags felger er du intressert i som innbytte? Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 Fremme mener jeg det skal gå fint:) Har vel ikke akkurat fått sett så mye enda, men er veldig glad i noe som har litt kan, og gjerne breiere fremme enn bak;) Har noen super kjipe 7x15 alu felger om du er intresert Fine dem, men litt standard kanskje;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 9, 2012 hei, klarer ikke å se om du fikk solgt de bredda stålfelgene dine?? er på utkikk etter stålfelger på min Golf1 men kanskje de blir i største laget?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 25, 2012 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 14, 2013 har du disse enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 15, 2013 Der var den tråden ja. Er dessverre solgt. Ikke hatt tilgang til forumet på noen mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...