#1 Skrevet Juni 21, 2012 Hei. Lurer på om det skjer noe i Arendal områdent fra den 23-30 jeg? Skal nedover til Hove og jobbe,og har litt død tid på kvelden hvor jeg ikke gidder og sitte på rævva Så er det noe lokallagstreff eller noe annet i denne perioden? Eller møtes folk generelt og skravler noe sted? Skal møte Trond Gundersen en dag, men kommer flere dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2012 Skal du ikke se konsertene? Jeg skal være på Hove hele uka, så bare ta kontakt om du vil ha litt selskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2012 Skal du ikke se konsertene? Jeg skal være på Hove hele uka, så bare ta kontakt om du vil ha litt selskap Knapt hørt om mange av de som skal spille Noe skal jeg nok ha med meg Gjest eller jobb på deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2012 Knapt hørt om mange av de som skal spille Noe skal jeg nok ha med meg Gjest eller jobb på deg? Hehe, hva hører du på da? Jeg er stamgjest på Hove hvert år jeg! Skjer lite ellers i denne byen resten av året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2012 Hva jeg hører på er en ting men en kompis spiller i Team Me så de skal jeg ha med meg, eller har jeg hørt om skrillex, snoop dogg, circus eliassen og ett band til Resten er ukjent for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2012 Hove!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2012 Så bilen din der ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 25, 2012 Jeg skal være bortreist mesteparten av uka. Reiser til Tyskland i morgen tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 25, 2012 Så bilen din der ute Jasså? Livredd for den Glad det er en vakt på parkeringa Er på jobb 8-20 Men ser du meg huk tak i meg tid til og ta en prat Hvor sover du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 26, 2012 Jasså? Livredd for den Glad det er en vakt på parkeringa Er på jobb 8-20 Men ser du meg huk tak i meg tid til og ta en prat Hvor sover du? Hehe, så bare blå lamin x der, så da måtte det være din Hvor jobber du da? Sover hjemme jeg Orker ikke å sove å telt der ute, men vet jo aldri hvor jeg ender opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 26, 2012 Åssen er stemninga på Hove i år da? fått forståelse for at det er liv Hadde planer om å bort, men blei ikke noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 27, 2012 Jobber desverre hele uka her: mad : Får ikke med meg Hove i år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 29, 2012 Hehe, så bare blå lamin x der, så da måtte det være din Hvor jobber du da? Sover hjemme jeg Orker ikke å sove å telt der ute, men vet jo aldri hvor jeg ender opp Jobber i Camp Security, er områdeleder oppi campen ved dusj bygget. Hvis det sier deg noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 29, 2012 Åssen er stemninga på Hove i år da? fått forståelse for at det er liv Hadde planer om å bort, men blei ikke noe Bra liv, mye folk! Litt bløtt i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 30, 2012 Jobber i Camp Security, er områdeleder oppi campen ved dusj bygget. Hvis det sier deg noe? Åja Var du på patrol i dag tidlig sånn rundt 5-6 tida? Fikk du med deg slosskampen vi hadde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 30, 2012 Åja Var du på patrol i dag tidlig sånn rundt 5-6 tida? Fikk du med deg slosskampen vi hadde? Fikk det med meg via samband bare, men orket ikke blande meg inn, jobbet rundt siste døgna omtrent.. Jobbet under skrillex også Hva skjedde egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 30, 2012 Fikk det med meg via samband bare, men orket ikke blande meg inn, jobbet rundt siste døgna omtrent.. Jobbet under skrillex også Hva skjedde egentlig? Shit, da var du vell sliten tenker jeg! Var noen Bærumsfolk som bråka i en camp ved siden av oss, så en kompis gikk bort for å roe de ned og da vendte plutselig alle seg mot han Så vi måtte dra de fra hverandre og da ble noen slag og headlocks utveksla, men ordna seg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...