#1 Skrevet April 22, 2005 Sviger sin Golf har blitt helt tullerusk På tomgang er den helt fin. Men gasser man litt mer en tomgang begynner den å jage. Og gir man enda mer gass jager den enda mer. Noen som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2005 kan være flere feil dette. skjekk først pakningen under gassern, tvilsomt at det er denne, men disse er et avakets punkt på disse bilene. ellers så sitter det det jo en slange mellom bremse kraft forsterkeren og insuget, denne pleier og revne, Alså da snakker jeg om den slange biten som sitter mellom plast røret og insuget. ellers kan det være tomgangs regulator motoren, er ikke skjeldent at denne lager mye krøll. Kan nevne et par ting til men skjekk dette først. lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2005 Og tomgangsreugulatoren sitter hen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2005 se bak på gasseren på høyre side (pasasjer siden) der bak sitter det en litt stor klokke med et stempel som dytter på gassarmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2005 Da var feilen funnet, den tidligere eier hadde ikke satt på kabelen til tomgangs regulator motoren, etter jeg satt på den blei ikke tomgangen helt bra....litt varierende hvor lavt tomgamgen blei. Er det bare å bytte tomgangs regulator motoren eller er det noen triks man kan gjøre her? Jagingen blei nå borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2005 enten sitter det en 13mm skrue bak eller du kan justere på den lille skruen som går mot stemplet, husker ikke helt hvem som det var. jaggu så hadde jeg noen lunde rett da he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...