Tullete utetempmåler (og klima)

Anbefalte innlegg

Hadde tidligere bilen inne for en klimaservice, ettersom den ikke kjøler. De fikk ikke kontakt med styreenheten, men konstanterte både gass og trykk på systemet.

Nå om dagen er også utetempen blitt gal.

Ved oppstart starter denne med å vise -40,0 grader, og jobber seg sakte opp mot riktig nivå.

Jeg mistenker at dette henger sammen på noe vis, vil det hjelp å bytte styreenhet for klimaen??

Andre gode tanker og tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan bil er det snakk om? Jeg kan lese ut feilmld i klimaen min... Hvis utetemp måler er gååen så kan klimaen tulle.. Samme med den flappen som står fremmi der som pleier å gro igjen... Etc.. Husker ikke heeelt hvor jeg fant det.. Mdn skal undersøke ... Søkte på google:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det glemte jeg å skrive :)

Gjelder min 2002 Audi A6 Avant 1,9Tdi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan være vifta inni styreenheten på klimaen din, evt den sensoren som sitter der, hvis du ikke får kald luft? ...

du skal kunne ta en diagnose hos møller tror jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hos Møller for klimaservice, men de fikk ikke tatt diagnose av eneller annen grunn.

Har time i neste uke for videre feilsøking, håper de finner noe lurt da!

Hadde håpet jeg kunne finne ut av dette selv i mellomtiden, men det er ikke bare-bare...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå hender det seg også at det står "SICH" i triptelleren (i stedet for tallene) samtidig som lyset i klimaanlegget lyser ekstra sterkt. Prøvde å trykke på en knapp i klima'n, da forsvant meldingen i triptelleren og det lyste normalt på klima'n etterpå...

Noen som har peil??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.