Anbefalte innlegg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg husker feil, men jeg mener bestemt å huske at man faktisk kunne få noe slikt originalt. Er rimelig sikker på at Thomas Schøtz viste meg dette på delefilmen, som var det som gjaldt den gangen Møller Follo ennå het Follo Bilsenter og jeg fremdeles kjørte rundt på Honda MTX.

 

Jan Tore Kopperud kan sikkert bekrefte/avklare om jeg husker riktig eller hallusinerer;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du husker nok ikke helt feil, Andreas, men om det var til Golf 1 tviler jeg på. Kalesjetaket fikk man til Polo 86C Steilheck, og senere også til Polo 6N, da med tilleggsnavnet Open Air. Dette taket var laget av Webasto. Min bror hadde en '90 modell Polo Fox med slikt soltak. Tror ikke andre VW hadde dette montert fra fabrikk, så vidt jeg kan huske, men mener det også fantes på Mazda 121 og Ford Fiesta, samt Renault Twingo?

 

VW_Polo.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger mange av disse til Twingo på ebay,for en billig penge.

Finnes jo både elektriskt og manuell.

Hadde vært litt artig med en sånn på en Golf 1.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør med Vegvesenet først du, sier de OK så er det bare tut-og-kjør! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bra ja.

Og hvis jeg også drar meg slike damer hele dagen etter ombygging, så er det jo ihvertfall verdt det:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.