#26 Skrevet Juni 23, 2012 Hva er egentlig poenget med lyden da? Scorer dere damer med den? Hehe. Ja de ligger lang flate når en kommet rånene;) neida. Det er etter min mening mye finere og råere lyd en ein slapp ttsjj lyd;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 23, 2012 Jeg kjører gammel bil, og har ikke lyst til å ha en slags dumpventil-lyd. Derfor kjører jeg uten noe som helst. Jeg mener det er den riktige lyden til min type bil, derfor god 5'er lyd og ordentlig flapring i turbo, kan det bli mer riktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 23, 2012 Merkelig at dem aller fleste med stor turbo og masse effekt kjører uten noe som helst av ventil, effekt el moment tap har ingenting med ventilen å gjøre, eneste er at en vil kansje få bitte litt mer turbolag, men da vil jeg mene du er flink hvis du merker d nå du spinner ned på butikken:) jeg har gjort d samme i min bil for å få fram den fine lyden med å ha turbo, å d er ikke for å lokke noe damer, frua lurte på hva nå som var galt da denne lyden kom. For dem som drømmer om en s1 kvittrende turbo lyd så er d hvertfall ei fattig trøst, å ja mye finere en pyssjjlyd:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 23, 2012 Er lagt en tråd før om dumpventil på vag turbomotorer http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=104816 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 23, 2012 Må si jeg foretrekker standard filterboks og resirk. Bilen går som ei kule og lager ingen av disse mopedbart-lydene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 23, 2012 Må si jeg foretrekker standard filterboks og resirk. Bilen går som ei kule og lager ingen av disse mopedbart-lydene Hvis du hadde lest hva trådstarter etterspurte så kunne du kanskje vært mer behjelpelig enn svarene du har prestert å lire av deg ovenfor. Hadde trådstarter spurt hva du personlig mente og syntes om emnet hadde du vært helt innafor, men svarene dine kan neppe karakteriseres som hva dette forumet er kjent for, nemlig hjelpende og hyggelig... Beklager OT´en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 23, 2012 Ja okei da Sorry 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 7, 2012 Har "utforsket" litt nå. Tok resirk ventilen motsatt av det den har stått i når den laget vanlig tsj lyd. Så tok eg luft inn fra bunn og luft ut fra siden. Fikk en litt annen lyd av ventilen da. Men ikke den eg ville ha. + den tullet litt når eg skulle rygge da ruset den seg selv. Om det har noe med det og gjer eller om det var at den tog uti gassspjeldet vet eg ikke (har reisrk/hadde resirk på kald side med gassspjeld..) Så nå har eg blokket ALT og da kommer god lyden! Awsome:) Gorrrrrrrrr.. Takk for innspela folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...