#1 Skrevet Juni 21, 2012 Noen som har tid å endre lys innstilling på en Audi A5? Begge blinklys framme lyser 50%. Bilen skal EU godkjennes i morgen, men blir ikke godkjent så lenge de lyser. Her er det som må gjøres: Front Turn Signals as Parking lights ** [09 – Cent. Elect.] [Coding - 07] -> [Long Coding Helper] -> Byte 10 Bit 0 - Change 0 to 1 Once the change has been made you can enable the front turn signals as DRL's by making the following change [09 – Cent. Elect.] [Coding - 07] -> [Long Coding Helper] -> Byte 2 Bit 6 - Change 0 to 1 Har solgt bilen, så er ny eier i Bergen som trenger hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2012 Om han kan komme til Åsane en tur så kan nok eg ordne dette i kveld Har tatt meg en pils så er nok ikke kjørbar hehe Nr mitt er 41688085. Mvh Jon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2012 Har sendt han nummeret ditt. Han tar kontakt Tusen takk for hjelpen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2012 Ingen problem Han er på vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...