Anbefalte innlegg

Vurderer å selge 2x vw caddy mk1. Den ene er meget bra for rust, ikke strøken i lakk og et par bulker. Det er en 84 modell, bygd om fra diesel til bensin. Så ikke så nøye på den, men forrige eier mente det var 1.8 bensin. Gasseren er vel ikke helt god ettersom jeg skjønte, litt fjusking visstnok. Han mente den gikk godt. Er vel sikkert en 90 hk. Begge bilene gikk dit de ble parkert. Det er noen år siden.

 

 

 

Solgt og delvis levert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dem fortsatt. Åker snart ut på finn.no om ingen her er gira på en kul bil med delebil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruttern ville kjøpe den som var bra, og jeg skulle hogge den som var dårlig. Har startet begge og begge fungerer helt topp. Så bra at bruttern satset på rundetider i skogen med den dårlige og det gikk middels. "You break it, you buy it"

 

Trodde jeg. Bruttern er en snik uten penger og har dratt på folkehøyskole, så her er det bare å kjøpe caddy :P

 

2012-07-08200943.jpg

 

2012-07-08201009.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er til salgs igjen gitt : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og ikke nok med det, prisen er nå dobbel vrakpant, dvs 4000,-

 

Må kvitte meg med disse, har for mye dill

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må kvitte meg med disse, har for mye dill

 

Slå kloa i disse, skru sammen en kul ratlook caddy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt og delvis levert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke sagt nei til disse jeg, men holder til i stavanger. Kunne muligens kommet meg til oslo å henta den som er i best stand så lenge den er kjørbar nok til å få til stavanger. Og da muligens med en diesel motor liggende på planet :P Og en fanger som ikke er V formet :P Var det bare fangeren som tok kvelden eller skada den frontplata og dro bilen skjev?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.