#1 Skrevet Juni 21, 2012 Som i topic. Hvordan får man av dørtrekket på førerside? finnes det noen video av dette? ps. noen gode tips når jeg skal bytte vindusheisen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2012 Hmm... Ingen som vet?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2012 Jeg prøvde denne ikveld, da jeg tok av dørtrekk;) http://www.audizine.com/forum/showthread.php/419508-Writeup-*How-to-replace-the-LED-light-bar-(background-lighting)-in-the-door-panel-* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2012 Ja grei den, men vet at man må "klyve" døra for og få skiftet vindusheisen, derfor jeg lurern om det er noen som har gjort dette og kunne gi meg noen tips? Så slipper jeg noen "uhell" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2012 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2012 Kan denne hjelpe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2012 Har sett denne :-) men er en gamlere modell, men kan hende at alt annet en dørtrekket er likt, for vet du må klyve døra på di eldre modellene og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2012 Tror du må av med øvre vindusramme på denne modellen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 29, 2012 Stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...