#1 Skrevet Juni 21, 2012 (endret) SELGES Motor: 2,0TDI 140 HK (CR) Farge: Dyp sort perlemet. Interiør: Titansvart Årsmodell: 2010 1. gangs registrert: 4/1/10 (solgt ny i Norge) KM-stand: 34.000 Ekstrautstyr fra fabrikk utover Highline: Sportsunderstell til sportspakke 18” Adaptive BI-Xenonlys RNS 510 Media-in Plugg i midtarmlene foran Sportspakke Vancouver (18”) (continental piggfritt montert på disse felgene) Teknikkpakke Highline Mods: FK Silverline X, godkjent og innskrevet i vognkort Full OEM GTD/GTI Eksteriør. (Grill, fanger foran og bak, gti eksos, kanalskjørt, baklukespoiler osv.) KUN originaldeler brukt. Diffusor og kanalskjørt lakkert i tett sort farge. OEM led baklys fra Golf R (mørkere enn oem gti/gtd) Golf R ratt med multifunksjon Bilen selges uten sommerhjul. Prisantydning: 275.000,- + reg. (årsavgift for 2012 inkludert i pris) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2012 Har ikke lysst på en A3 vell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2012 Lykke til med salg av en perverst strøken golf med alle de rette mods. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2012 Glemt å sette abb. på denne tråden jeg, sorry for det Tor. Nei, innbytte er ikke aktuelt. Jo takk Joachim, er vel ikke noe som stresser meg dette. Foreløpig ligger bilen kun til salgs her. Var litt innfall jeg fikk her for noen dager siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2012 Har du noen interiørbilder East? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2012 Vet du hva, det har jeg faktisk ikke, men kan jo hoste opp noen arkivbilder om ønskelig. Helt original Highline, men med RNS-510 og Golf R ratt (multifunksjon) R-rattet har som kjent sort pianolakk istede for alu rundt knappene og merket i bunn. Var litt sent ute med stoffmattene i vår, kom faktisk inn i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2012 (endret) Løfter denne, straks på finn.no (må bare få tatt noen interiørbilder) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36839394 Stått på et ukes spaopphold i garasjen nå fått en grundig tre-stegs med deilig voks på toppen, blankere enn noen gang Lagt til etter 2 dager 20 timer: Interiørbilder som forespurt. Havner på finn.no tidlig neste uke, visning av bil avtalt i helgen. Lagt til etter 2 dager 23 timer: SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...