#1 Skrevet Juni 22, 2012 (endret) Hei! Skal endelig prøve å få koblet strøm til setene, men trenger litt hjelp fra dere som har mer peiling Har anskaffet ledningsnett fra Kufatec og det er kun to ledninger, jord og strøm. På strømledningen er det påmontert et stikk som passer rett inn i sikringsboksen, mitt spørsmål er om det er strøm på alle kursene i sikringsboksen, også de som står tomme? Er det så enkelt at jeg kan sette inn denne ledningen i sikringsboksen, montere sikring og jeg har strøm til setene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2012 Tipper det er likt som det var på A6n min, at det er lagt opp 12v på ene sida av hver sikring, så er det bare å klikke på plass den koblinga du fikk fra Kufatec og putte i sikring og mose på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2012 Det var ikke verre enn det Åpnet opp sikringsboksen, fant en ledig plass, inn med ledning og sikring, dermed strøm til korsryggstøtta!! Hehe, bare man tør å åpne og undersøke litt, så er det ikke så vanskelig som man tror!! Tusen takk for tilbakemelding! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2012 Står ikke dette nitidig forklart i bruksanvisningen du kan laste ned på kufatec.de egentlig? Det gjorde i allefall det til retrofit-settet til navi jeg monterte i a6n Er det kun en +12v til seteryggen som trengs? Måtte du bytte det røde stikket under setene også? Har ettermontert seter med el. korsryggstøtte i B6'n min selv, uten å ha kobla ennå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2012 Er ikke bruksanvisning til dette, regner med at de mener det er så enkelt at det ikke trengs Men for strømnoviser hadde det vært hendig Ledningsnettet fra Kufatec har to nye røde kontakter så derfor byttet jeg de, men i utgangspunktet trenger man ikke å bytte. Dersom man kjøper rep-ledninger som passer i, kan man jo legge opp eget nett. Jeg gjorde det når jeg koblet lysene under setet. Trenger kun +12. Jeg trodde man måtte legge opp strøm til sikringsboksen, derfor anså jeg det til å bli en omfattende affære...fant lite av info på nettet. Men når jeg undersøkte nærmere er det jo flere ledige plasser i boksen, voila, en ledning til sikringsboksen og en til jord, alt funka perfekt! Gjort på 5 min, det som tar mest tid er å legge ledningsnettet under teppet ....for å si det slik så har jeg hatt setene i bilen en god stund før jeg nå endelig har fått det til å funke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2012 Hmm, lysene under setene ja, der sier du noe! Er det i den grønne det går på? Har hatt setene i bilen siden i fjor på denne tia, så det er vel på tide å få strøm på sakene her også. I min bil mener jeg det er to ledninger i den røde fra før, bare på feil plass? Var det slik hos deg også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2012 Lysene går også på den røde, den grønne tror jeg bare er til setevarmeren. Hadde to ledninger i den røde, vet ikke hva de er til, i den nye er det også to, jord og 12v. I tillegg har jeg lagt opp to stk til lysene. Er litt pes å koble lysene, jeg måtte koble i kontrollenheten som ligger i en boks under førersetet, slik at lysene kommer på når dørene åpnes. Men jeg gjorde det når jeg la opp ledningsnettet fra Kufatec, er ikke så mye ekstraarbeid da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 23, 2012 Får se om jeg gidder Har ikke lys i fotbrønnene forran, så blir kanskje litt rart med lys bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...