#1 Skrevet Juni 22, 2012 Hei! For en ukes tid tilbake begynte displayet i kjørecomputeren å svikte. Noen ganger fungerer den, men når jeg skrur tenninga av og på fungerer den ikke lenger. Nå har den ikke fungert på 2-3 dager. Har dette noe med sikringen å gjøre? Vil helst ikke innom møller å betale skjorta for noe jeg muligens kan skifte selv! Takk på forhånd Rasmus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2012 Sikkert displayet som tar kvelden. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2012 Du tenker jeg må skifte selve displayet? Vet du hva det kan komme på i pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2012 Det vet jeg faktisk ikke.. søk litt på gti-forum.uk tror jeg det er så finner du nok ut av det. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...