Min 2009 Audi A4 2.0TDI 170Hk QAva

Anbefalte innlegg

Hei

 

Min A4 er fortsatt til salgs!

Var ikke noe hastverk tidligere men nå har jeg faktisk kjøpt hus så denne må vekk. Litt trist egentlig men har nå andre prioriteringer dvs billånet må vekk for en stund.. :(

 

Ligger og på finn.no -> kode: 35589519

Prisen kan diskuteres for VACN folk og jeg ønsker at noen virkelig tar vare på denne bilen.

 

Kan også diskuteres hvis noen ønsker at jeg ikke selger alt dette som følger med bilen, som f.eks skiboks, 20" OEM RS6 II felger osv..

 

Mvh

Kristoffer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen nye bilder av en litt skitten bil :)

Fortsatt til salgs, da er det bare useriøse folk som ringer.. Enten selgere som ikke vet hva de kjøper eller noen som liksom har penger :(

Det er FULT mulig å diskutere prisen. Er ikke så vanskelig å prute med en Polakk :)

Ellers, det er faktisk så mye juks og svindel innen bilsalg for tiden at folk rett og slett ikke tror på meg at bilen faktisk er som den er. Men, en gang finner den seg nytt hjem :)

 

4f22e83a93e40ea7.jpg

 

afcbc86ee867383f.jpg

 

a800c28a97148695.jpg

 

022a027849c82627.jpg

 

bec5914fa25e66cd.jpg

 

439df086c43b2f14.jpg

 

22ccdf52eef78407.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er veldig interessert i bilen! Har pr.dgs.dato en 2009 impreza diesel som jeg må få solgt, men tror ikke det skal bli et problem.

 

Har du hatt noen form for kjøps/salgs-test fra NAF e.l.?

 

Hvilken pris kan du gi til en VACN-medlem uten skiboksen??

 

Mvh. Daniel..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.