#1 Skrevet Juni 22, 2012 Hei Min A4 er fortsatt til salgs! Var ikke noe hastverk tidligere men nå har jeg faktisk kjøpt hus så denne må vekk. Litt trist egentlig men har nå andre prioriteringer dvs billånet må vekk for en stund.. Ligger og på finn.no -> kode: 35589519 Prisen kan diskuteres for VACN folk og jeg ønsker at noen virkelig tar vare på denne bilen. Kan også diskuteres hvis noen ønsker at jeg ikke selger alt dette som følger med bilen, som f.eks skiboks, 20" OEM RS6 II felger osv.. Mvh Kristoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2012 Link til annonsen http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35589519 Fin bil. Lykke til med salget. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2012 Noen nye bilder av en litt skitten bil Fortsatt til salgs, da er det bare useriøse folk som ringer.. Enten selgere som ikke vet hva de kjøper eller noen som liksom har penger Det er FULT mulig å diskutere prisen. Er ikke så vanskelig å prute med en Polakk Ellers, det er faktisk så mye juks og svindel innen bilsalg for tiden at folk rett og slett ikke tror på meg at bilen faktisk er som den er. Men, en gang finner den seg nytt hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2012 Hei! Jeg er veldig interessert i bilen! Har pr.dgs.dato en 2009 impreza diesel som jeg må få solgt, men tror ikke det skal bli et problem. Har du hatt noen form for kjøps/salgs-test fra NAF e.l.? Hvilken pris kan du gi til en VACN-medlem uten skiboksen?? Mvh. Daniel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...