Anbefalte innlegg

Hei, Eg har en 91 mod Golf 2 g60 syncro som eg har skrudd og fixa på i rundt 2 år. Har fått skilt på den og brukte den i fjord sommar. Bilen fungera fint og er arti og kjøre. Men det e ein gammal bil som skulle vert fixa 100% Noke eg verken har tid eller kompetanse til! Luftar derfor ideen for salg her på forum. Bilen er eu og kjørbar og det er skilt på den! Det som gjenstår er hovudsakli småplukk som: tette framdørene fikse el vindu v.side, montere inn resterande av interiør, jordingsfeil på kjølevifta og litt sånne småting. Lakkmessig er den heller ikkje strøken. Eg sette prisen til 55000, som eg meinar er ein reell pris. Kan og legge til at g-lader er nyoverhalt, nye breddarar og sideskjørt, fangara og lykter ++. interiør er heilt og ser bra ut. Det var i grunn det eg har og skrive om bilen. Vist det skulle vere innterresant eller noken har spørsmål ta kontakt. Gjerne på mail: Jegge@hotmail.no eller tlf 45285686. (Godkjent me momo ratt, justerbart understell kw2 og 16" felg) Selges med orginal 15" felg eller tilleg i pris for 17" momo som er på bilda. Hadde desverre ikkje meir bilde men skal prøve og legge ut fleire snarast!

IMG066.jpg

IMG067.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.