Dobbelt arbeid?(støtdempere/fjærer)

Anbefalte innlegg

Er det dumt av meg å bytte støtdempere nå og fjærer ved en senere anledning? (par måneder). Det blir vel dobbelt opp med arbeid?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir dobbelt opp med jobb det ja...jeg ville ta alt på en gang hvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo helt opp til deg selv da :P

Men ja, dobbelt opp med arbeid blir det jo :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg trodde, men det er vel mulig å bytte støtdempere framme uten å ta av fjær? En demper som er totalhavarert, lekker olje. Men har ikke råd til både dempere og fjærer, restskatt er forj*vlig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg trodde, men det er vel mulig å bytte støtdempere framme uten å ta av fjær? En demper som er totalhavarert, lekker olje. Men har ikke råd til både dempere og fjærer, restskatt er forj*vlig...

Du må jo uansett spenne av fjærene, og demontere toppen av fjærbeinet for å få demperen ut. Du kan jo alltids la fjæra stå igjen i fjærbeinet om du vil det, men det tar vel deg kanskje max 2 sekunder og plukke av denne i samme vendinga :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahaaa... Vel vel, da får renta gå litt på restskatten :) Da blirr'e nye dempere og fjærer helt rundt om :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, takker for tipset :) Mere ting som er lurt å bytte når støtdemperne først skal ut? Fjærbeinlager, demperringer osv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.