#1 Skrevet April 23, 2005 Er det dumt av meg å bytte støtdempere nå og fjærer ved en senere anledning? (par måneder). Det blir vel dobbelt opp med arbeid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2005 Blir dobbelt opp med jobb det ja...jeg ville ta alt på en gang hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2005 Det er jo helt opp til deg selv da Men ja, dobbelt opp med arbeid blir det jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2005 Som jeg trodde, men det er vel mulig å bytte støtdempere framme uten å ta av fjær? En demper som er totalhavarert, lekker olje. Men har ikke råd til både dempere og fjærer, restskatt er forj*vlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2005 Som jeg trodde, men det er vel mulig å bytte støtdempere framme uten å ta av fjær? En demper som er totalhavarert, lekker olje. Men har ikke råd til både dempere og fjærer, restskatt er forj*vlig... Du må jo uansett spenne av fjærene, og demontere toppen av fjærbeinet for å få demperen ut. Du kan jo alltids la fjæra stå igjen i fjærbeinet om du vil det, men det tar vel deg kanskje max 2 sekunder og plukke av denne i samme vendinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2005 Ahaaa... Vel vel, da får renta gå litt på restskatten Da blirr'e nye dempere og fjærer helt rundt om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2005 på s4 så skal det såvidt eg veit vere muli å skifte dempere fremme uten å ha av fjør beinet, trur det står mer om det i denne linken her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=21994&highlight=spesial 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 23, 2005 Jepp, takker for tipset Mere ting som er lurt å bytte når støtdemperne først skal ut? Fjærbeinlager, demperringer osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...