#1 Skrevet Juni 24, 2012 (endret) Som topic sier, leter etter disse, men finner dem ingen plass Heisann! Har nå sittet og søkt rundtom en god stund, men blir rett og slett ikkje klokk Har endelig funnet felgene eg vil ha, men fant dem bare i 8''x18 og 9x18''- Bilen skal senkes me supersport black evo justerbart, så gummiene ligger ivertfall i lik høyde som skjermen. såvidt eg forsto kan dem leveres i ET mellom 12 og 45... Men mitt spørsmål er da, vilken ET for 9''? Vil dette subbe mye? Vil helst ungå og valse skjermene.. kansje 8'' fremme og 9'' bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2012 9" foran og bak med et 35?? og 215 40 18 dekk evt vis du skal senke mye og liker strekk 215 35 18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2012 Trur eg fant løsningen Fant samme felgene bare i litt mørke nyanse, i 8,5''. Satser på at de får tak ide i 35 ET, og kjører på me 215/40/18. Da blir grei strek og felgene skal gå så godt som kant i kant me uvalsa skjermer Samtide som ruleomkretsen blir grei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2012 Uvalsa framskjermer fungerer ikke for alt i verden. Hvis du kjenner på innsiden av skjermen så ligger det en (satans) kant der. Den kommer du garantert til å brette ut med hjula dine om du skal senke såpass som du har tenkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2012 Fælt så vansklig ting skal være!! jaja. forandrer topicen litt. Noensom veit vor man får tak i RS6 Typ1 replica i 8,5x18 et 35, 5x112? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2012 Kan stenges, problem solved. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...