Anbefalte innlegg

Hvis du ikke gjør en orddelingsfeil, men søker i forumet med produktets rette benevnelse, så ser du at det er mange som har brukt, og bruker dette produktet. Da vil du finne mange gode erfaringer og tilbakemeldinger.

 

Det heter altså Plastidip, ikke Plasti Dip.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv prøvd dette og må sei at for min del fungerer dette bra. Prøvde først på ein '06 A4 og spraya både grill og emblem framme og bak. det er vel rundt 3-4 måneder siden og den er blitt kjørt og vasket regelmessig og du kan ikke se tegn til slitasje. har selv spraya emblem på Golfen min og vi tok for ca 2 måneder hele panseret til en kamerat's MR2 for å prøve. Også kjørt og vasket mye og kan ikke se tegn til noe slitasje.

 

Har planer og å spraye Felger osv. Så viss du ikke har prøvd har du noe gøy i vente :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv prøvd dette og må sei at for min del fungerer dette bra. Prøvde først på ein '06 A4 og spraya både grill og emblem framme og bak. det er vel rundt 3-4 måneder siden og den er blitt kjørt og vasket regelmessig og du kan ikke se tegn til slitasje. har selv spraya emblem på Golfen min og vi tok for ca 2 måneder hele panseret til en kamerat's MR2 for å prøve. Også kjørt og vasket mye og kan ikke se tegn til noe slitasje.

 

Har planer og å spraye Felger osv. Så viss du ikke har prøvd har du noe gøy i vente :)

 

Hørtes bra ut.:) Da var det bare å investere..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke gjør en orddelingsfeil, men søker i forumet med produktets rette benevnelse, så ser du at det er mange som har brukt, og bruker dette produktet. Da vil du finne mange gode erfaringer og tilbakemeldinger.

 

Det heter altså Plastidip, ikke Plasti Dip.

 

Åja. Jeg ser da bare på nettsidene deres at produktene benevnt som "Plasti Dip" og ikke som "Plastidip".: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke gjør en orddelingsfeil, men søker i forumet med produktets rette benevnelse, så ser du at det er mange som har brukt, og bruker dette produktet. Da vil du finne mange gode erfaringer og tilbakemeldinger.

 

Det heter altså Plastidip, ikke Plasti Dip.

 

Det er da vitterlig Plasti Dip som er den _riktige_ benevelsen :)

 

 

Forøvrig veldig interessert i å teste dette på mine felger selv!

Lurer på hva det koster å få nok lakk til 4 felger hit til Norge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er da vitterlig Plasti Dip som er den _riktige_ benevelsen :)

 

 

Forøvrig veldig interessert i å teste dette på mine felger selv!

Lurer på hva det koster å få nok lakk til 4 felger hit til Norge :)

 

Så lenge du bare skal ta utsiden,vil det holde med 1boks pr felg,boksene er drøye! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fire bokser bør holde for fire felger ja :)

 

15% rabatt på plastidip.no via vacn. Ellers har jeg bare kjøpt mine nede i Oslo til 198kr boksen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du bare skal ta utsiden,vil det holde med 1boks pr felg,boksene er drøye! :)

Okey! Jeg har prøvd å bruke google til å finne ut hvordan jeg skal få den fargen jeg er ute etter, men det er mest matt sort som blir brukt som utgangspunkt på de felgene (dipyourcar.com sine youtube videoer)

 

Fire bokser bør holde for fire felger ja :)

 

15% rabatt på plastidip.no via vacn. Ellers har jeg bare kjøpt mine nede i Oslo til 198kr boksen.

 

Jeg var inne på plastidip.no, men kunne ikke helt finne samme utvalget som den amerikanske siden.

 

Ihvertfall, dere som har litt mer erfaring med dette, kan dere ta en titt på tråden om bilen min og se på den TTRSen som jeg har linket der, det er den fargen jeg ønsker på mine hjul!

 

En på forumet her sier de selger slike produkter hos en lokal forhandler i Moss også, så det kan tenkes at jeg tar turen dit også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvordan dette tåler steiner som kan sprette rundt inni felger osv.?

 

Samt når det gjelder interiør, hvis en kommer borti noe som er sprayet, har det lett for å sprekke/få riper/rifter som gjør at jobben må gjøres på nytt?

 

Hvordan overflate blir lakkerte områder? Blir det som hard-plast, lignende gummi eller noe midt i mellom?

 

Noen som har forsøkt å spraye dette på mye overflater? tenker da ikke på en soffapute, men noe mer lignende dashbord/gummimatter/gummilister osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lakkert noen lister i Sciroccoen (sort matt) og jeg fjernet det igjen. Synes selv det lakkerte blir for "mykt",dvs man riper det lett med fingre/negler så det blir stygt. :( Mulig det blir bedre om man bruker Glossifier (klarlakk) over. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er tross alt bare gummi, så det vil føles mykt når du tar på det. Legger du flere lag så tåler det selvfølgelig mer før det evt. går i stykker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.