#1 Skrevet Juni 24, 2012 Bare lurer om det er slik at bilen skal startes med bremsen trykt inn? Jeg får til å starte bilen med og uten brems. Mener at den kun kan startes ved bremsen trykt inn, eller er det forskjell fra andre biler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2012 Biler med startknapp starter normalt ikke uten at brems (og evt clutch) holdes inne. På min 05 Touran med dsg var det null problem å starte den i park uten å touche pedalen. Bare vri på nøkkelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2012 Enig, fotarbeidet starter først ved gearskift (ut av Park etc). Er jo heller ikke behov for brems. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2012 Min starter fint så lenge den står i park uten bremsen inne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...