#1 Skrevet Juni 24, 2012 Selger en Raspberry Pi. Følger med Wifi-adapter. Har ikke gjort noe annet enn å teste den med XBMC. Selges fordi jeg har to (og lite peiling på linux). Kostet meg ca 550 levert, så 450+50(porto)=500? Du får med: Raspberry Pi USB Wifi adapter (som skal funke under linux, men jeg har ikke prøvd) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2012 Hvem modell er dette? 256mb RAM og nettverk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2012 Stemmer. Model B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2012 Denne skal jeg ha, sendt deg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2012 om ikke så tar jeg den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2012 Er nok solgt. Beklager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...