Anbefalte innlegg

har tenkt å annaskaffe meg tomasson tn4 på min b6 til neste sesong tror jeg, så en med de felgene på. så helt konge ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Ruff R280 på min Allroad. Tøft design, liker det godt.

8,5 et 35 er perfekt på B6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Ruff R280 på min Allroad. Tøft design, liker det godt.

8,5 et 35 er perfekt på B6.

 

Kjøpte du dem her i Norge? Eller bestilte du dem i utlandet?

Hva måtte du gi for dem? Bilder av dem på bil? Liker utseendet på disse meget godt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fulgte med bilen da jeg kjøpte den, vet ikke hvor de var kjøpt.

Tror ikke de har leverandør i Norge?

 

Bra design. Ligger en del bilder på nettstedet, og litt på Google.. Mine er 18", og med 245/45 dekk.

De ser vesentlig bedre ut med mer lavprofil på dekkene.

ruff.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farge på bilen?

Mye fint i OZ katalogen, http://www.dekk1.no

 

Den er sort, pøs på med forslag:)

Er ute etter noe som man ikke ser på hvert gatehjørne for og si det slik: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil du ha kantfelg, konkav eller rett felg?? Hadde 9,5x19 ET35 med 215 dekk på min b6, med mye kant.. Og det ser veldig pent ut på det designet som b6en har.. Er det stv?

 

Personlig synes jeg ikke du skal gå for felgene foreslått over, Ruff...blir for "chrome" på en audi synes nå jeg.

Og ikke gå for sort... Da forsvinner konturene av felgene. Kjørende kan bilen se ut som den kjører med helt vanlige stålfelger:P Og siden bilen din er sort, er det pent å bryte med noe børstet stål f.eks..

 

Sjekk ut ebay.co.uk. der er det mye snacks;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er stv ja. har sett mest etter kantfelg, men kunne vel vært fint med "riktige" konkave også.

Og ja du har rett mtp. ruff, hadde tenkt på sorte med polert kant men som du sier så vil de kanskje "bli borte"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er stv ja. har sett mest etter kantfelg, men kunne vel vært fint med "riktige" konkave også.

Og ja du har rett mtp. ruff, hadde tenkt på sorte med polert kant men som du sier så vil de kanskje "bli borte"

 

Dersom du skal få "riktige" konkave, må/bør du ha en god bredde bak.. 9,5+ antakelig.. Men det avhenger også av innpress. Lavere impress, mer konkav. Men da vil også felgene komme lenger ut mot skjermkant.

 

9,5 et35 går akkurat bak med 225 dekk. Det hadde jeg:)

Samme gjelder for kant..

 

De sorte felgene ville du nok bytta etter 1 måned.. Da du ser noen andre på treff som ser mye bedre ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er sort, pøs på med forslag:)

Er ute etter noe som man ikke ser på hvert gatehjørne for og si det slik: smil :

 

Selv gikk jeg for disse og har ikke sett andre med de ennå :) : http://www.ozracing.com/car_wheels_var/OZ%20Racing/25185/VIA%20VENETO/ITALIA%20150%205%20holes/558475.aspx

Den finnes i 4 forskjellige varianter.

 

Hadde selv egentlig tenkt på Vertini Concave, men da må man eventuelt opp i 19"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

19x8,5 et35 vertini concave blir nydelig på B6! Hyv på 225-35-19 på felgene og slipp nedpå litt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

19x8,5 et35 vertini concave blir nydelig på B6! Hyv på 225-35-19 på felgene og slipp nedpå litt ;)

 

Må stoppe deg der;) hadde de på min og ble ikke veldig bra... Må gå for 9,5 bak... Og gjerne 215 dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rota grid 9,5x18 rundt om. 225/35 dekk så blir det bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det virkelig ingen som prøver å anbefale fyren noe som han får kjøre videre med om han blir stoppa i en teknisk kontroll? 9,5 på B6 kommer til å stikke ut så mye at BT-folkene kommer til å løpe etter han med røkelaks og rømme!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg tenker dumt nå, men original ET på b6 er vel 45. Hvis jeg da f.eks går opp på ET 52, kan jeg da ta på 9" felger som da vil bli mere konkave? Og likevel bygge omtremtlig like langt ut i hjulbuene som 8,5 ET 35?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9x19 et 40 går fint på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jeg da gå for 9,5X19 ET 52 for mest mulig konkav på felgen?

Mulig jeg spør dumt nå, men vil dette gå med tanke på caliptere o.l, og jeg vil ikke ha felger som stikker utenfor. Er ute etter hva som ligger jevnest mulig med hjulbuene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det virkelig ingen som prøver å anbefale fyren noe som han får kjøre videre med om han blir stoppa i en teknisk kontroll? 9,5 på B6 kommer til å stikke ut så mye at BT-folkene kommer til å løpe etter han med røkelaks og rømme!

 

Ja vel, hva får deg til å tro det? Det kommer vel helst ann på innpresset?

 

ET52 blir nok et litt for høyt innpress vil jeg tro. ET40 tror jeg burde gå greit med 9,5".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.