#1 Skrevet Juni 24, 2012 (endret) Skal ha meg ett verktøyskap/vogn på hjul. Har kikket litt på biltema, clas olhson og jula sine, men er det andre alternativer i samme klasse som har grei kvalitet? Trenger i utgangspunktet kun skapet, men ser også noen leverer med verktøy. Har VACN klubbrabatt noe sted som selger slikt? Pris ca 2000-5000, men ikke noe definitiv grense. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2012 skap med verktøy yil 2-5000 kr er enten knøttesmå og helst fult med rææælverktøy, kjøp heller ett tomt skap til tilsvarende pris og heller fylle opp med moduler ettersom du trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2012 Jeg var i samme situasjon og endte opp med Biltema sitt tomme til 2990,- da dette virker MYE mer solid enn Jula sitt, og mye billigere enn merkevarene, f.eks Teng Tools. Veldig fornøyd så langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2012 skap med verktøy yil 2-5000 kr er enten knøttesmå og helst fult med rææælverktøy, kjøp heller ett tomt skap til tilsvarende pris og heller fylle opp med moduler ettersom du trenger Ville du da kjøpt fra f.eks Biltema eller er det andre og bedre skap i samme prisområde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2012 Wuerth hadde "kampanje" på sitt C7 skap til rundt 4200 kroner, veldig godt skap, men betjeninga på butikken her i Trondheim synes jeg var litt for høy i hatten når man kommer som privatperson. (Spurte om hvilken pris de kunne gi på noe sånt og måtte nesten stå skolerett for han selgeren) Endte selv opp med et skap fra Albert E. Olsen. Trur det har en villedende pris på rundt 6700. Skapet til wuerth har jo også moduler tilgjengelig, problemet er jo at det koster 1000 spenn for 5 skrujern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2012 Wuerth hadde "kampanje" på sitt C7 skap til rundt 4200 kroner, veldig godt skap, men betjeninga på butikken her i Trondheim synes jeg var litt for høy i hatten når man kommer som privatperson. (Spurte om hvilken pris de kunne gi på noe sånt og måtte nesten stå skolerett for han selgeren) Endte selv opp med et skap fra Albert E. Olsen. Trur det har en villedende pris på rundt 6700. Skapet til wuerth har jo også moduler tilgjengelig, problemet er jo at det koster 1000 spenn for 5 skrujern. I tilegg til at skapene til Würth er like god/dårlig/helt grei kvalitet som biltema og jula. Koster bare ti ganger mere. Anbefaler ikke Würth, du får mye mere hos biltema for mindre penger... Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2012 Her var det mye tull å vas. Kjøpte c7 skapet til Wurth på kampanja til rundt 10 lapper. Herlig å skru med verktøy med kvalitet , samt skapet detter ikke sammen av seg selv. Snodig att næringen ikke bruker biltema skap og verktøy ? Hadde jo vært mye billigere....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 25, 2012 For meg virker det som om skapene er laget av samme type tynnplate. Men skapene fra Wuerth osv har ihvertfall alltid 100% uttrekning på skuffene, de tåler mye belastning, også i helt ytterste stilling. Hengslene på mitt skap er ihvertfall helt tight, ikke antydning til slinger i valsen. Men om det er så sabla nødvendig er vel et helt annet spørsmål. Det er ofte også smartere løsning på "låsing" av skuffen i innerste stilling, slik at man slipper at skuffene lever sitt eget liv når man flytter skapet. Jeg kjøpte denne vognen, meget fornøyd med den. LINK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 25, 2012 Jeg kjøpte en slik, betalte 2800,- + frakt http://www.netthandelen.no/auction/2167989 Ble positivt overasket over skapet. Det virker mer solid enn det tomme skapet på biltema til 2990,- Gode hjul, skuffer som virker meget solide og glir godt. Tåler mye vekt. Liten smart knott for å åpne skuffene. Verktøyet som følger er av varierende kvalitet, og ble for min del sett på som ren bonus. Skraller OK. Trekkere OK. Tenger dårlig. Piper og fastnøkler virker til å være bra. Har ikke klart å ødelegge noen enda.. Alt i alt meget fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 25, 2012 Har vært å kikket litt rundt i de lokale butikkene, synes mye av det så litt slarkete ut. Bauhaus hadde ett merke som het Winston?, likte en benkløsning der med 2 seksjoner under plata med skuffer. Kunne også kjøpe overskap og store sideskap. Noen som har erfaring med disse produktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 28, 2012 Takk for alle innlegg, jeg havnet til slutt på en slik da jeg fikk en grei pris via arbeidsgiver: http://www.verktoyshop.no/Shop/Product/TECOS-Verkt%C3%B8yvogn/469900103 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...