#1 Skrevet Juni 25, 2012 Lager en ny tråd siden den gamle ikke kan redigeres lengre. Her har jeg tenkt å legge ut ting og tang som ligger og slenger rundt omkring som andre kan få bruk for. Først ut denne gangen er noen lykter: Strøkne orginale baklamper til T5 med dører. Pris 500/Bud: Hella Golf 3 GTI-lamper. Pris 500/Bud: Hvite blendedeksler Golf 3 i god stand: Pris 200/Bud: Venstre hovedlampe med intregrert fjernlys Golf 3. Pris 300/Bud: Diverse karrosserideler: Orginal framfanger 99 Passat 3B Highline (sølv) Pris: 500/Bud Orginal bakfanger 99 Passat 3B Highline (sølv) pris 500/Bud Orginal framfanger 01 Golf 4 Highline (sølv) pris 500/Bud Orginal framfanger 99 Lupo (grønn) pris 500/bud Orginal bakfanger 99 Lupo (grønn) pris 500/bud. Orginal GTI-bakfanger 07 Polo GTI (rød) pris 500/bud Orginale skjermer Polo 9N3 (rød) pris 500,- pr.stk/Bud Interiør-detaljer til Polo GTI 9n3, airbager etc... Har masse annet ræl også liggende, skal få lagt det ut ved anledning. PM - hcon@partsandretards.no - 94859402 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2012 har du front og nakfangeren til 99 passat 3b ennå? Kan du sende meg bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2012 har du front og nakfangeren til 99 passat 3b ennå? Kan du sende meg bilder? Jeg har dem enda, men vet ikke når jeg kan ta bilder. Ligger bilder av dem i tråden til Gate-bilpassaten før vi begynte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...