#1 Skrevet Juni 25, 2012 Som ny, strøken med minste trådløse tastatur, magic mouse og touchpad. Nypris 15.5k - prisant 10k inkl frakt. Sendes komplett i orginal emballasje med kvittering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2012 Spør sikkert dumt men... Ram og anna spekk på denne er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2012 Er bortreist på jobb, så må ta dette litt på husken. Ca 3.1-3.4ghz Sandy Bridge cpu 4GB 1333mhz ram Ati Radeon 6970HD 1GB skjermkort 1TB 7200rpm harddisk OS X er skrevet på en annen måte enn windows, mye lettere å drive og færre prosesser som "stjeler" kraft. Likevel kjøpte jeg det som var den best utstyrte modellen, fordi jeg innimellom liker å spille. Kjører Diablo 3 med alt på max feks, funker gull selv om dette ikke er en gamingmaskin. Bilde, video og html redigering er også både lett og morsomt. Mac er supert for multitasking, og alle som har tatt i en iphone eller ipod greier å orientere seg i OS X. Siste utgave (kalt Mountain lion) kommer nå ila sommern, med masse nye features. Og det beste er at oppgraderingen ikke koster mer enn noen hundrelapper om jeg ikke husker feil. Håper dette var litt av infoen du var ute etter. Jeg har hatt mange henvendelser idag, så jeg regner med den blir solgt rimelig kjapt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2012 Da anses denne som solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...