Bolter løsnet, men bunnpanna vil ikke av

Anbefalte innlegg

Hei

har tatt av alle boltene til bunnpanna, men jeg får den fortsatt ikke av.

Prøvd forsiktig å slått litt med en gummihammer, og med et flatjern men det sitter

helt fast.

Noen som har noen tips? ;)

Evt noen som har en tegning av bunnpanna til en A4 1.8 tq med b6 karosseri?, kan jo nesten virke som at det er noen bolter som har gjemt seg veldig godt isåfall, for jeg har gått over å sett om det er noen bolter som jeg har glemt av, men ut ifra det jeg kan se, så er alle løsnet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så på den guiden der, men noen som vet om det er samme opplegg for en A4 med b5 og b6 karosseri eller?.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der guiden er skrevet for A4 B5, det samme gjelder sikkert for B6 også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok likt på B5 og B6 ja. De skjulte boltene bak svinghjulet er noen skikkelige PITA å få ut, og ikke akkurat festlige å få på plass heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kan være ganske godt "klistret" i tillegg, så tviler på den senker seg fint ned når siste bolt blir løsnet på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, mista litt av motivasjonen når jeg så de boltene bak svinghjulet.

Skjønner ikke hvorfor ting må konstrueres slikt at det skal bli så vanskelig som

overhodet mulig :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.