#1 Skrevet Juni 25, 2012 Hei. Nårr jeg gasser på mellom 800-3000rpm så blir det en syk skrangelyd fra motorromme: mad : Er det samme om motoren er varm eller ikke.. utrulig irriterende, høres ut som den skraphaugen.. Har tadd opp lyden med telefonen, men veit ikke hvordan jeg får delt lydfilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2012 Kan være et eksosskjold eldre varmeskjoldet til turnboen. Jeg hadde det samme på min for en uke siden da var synderen turbo skjoldet Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2012 (endret) Her er lyden, drit i bildet på filmen:p Irriterende skranglelyden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2012 Bumpeeeeeeeeer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2012 Akkurat det samme på min B5, dette viste seg å være Ac kompressoren, om du har dette så ville jeg skjekket denne, jeg hukka av reimen da den er bare drevet av 1 reim for seg selv, og lyden var borte, trolig lageret som har støket med, prøv å lytt med en forlenger inntil ac kompressoren, Håper dette kan være til hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2012 Bare trykk på econ hvis du vil skru av ac kompressoren. mestsansynlig varmeskjold rundt catten du hører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2012 Får vel bare hiv han på bukk og lytt etter : o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 30, 2012 Kjenn at alle bolter til ekeosmanifoil sitter, også bak mot katalysatoren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2012 Har hadd biln på bokk no, ser ut som det kommer fra registre, nån som har en clue ka det kan va? kjem fra inni motorn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 10, 2012 metallisk lyd ivertfall, minner om en skrue som ligger og skrangler... kommer det ifra registeret så foreslår jeg at du finner ut hva det er, før du kjører mer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...