#1 Skrevet April 23, 2005 Min B4 skal visstnok ha originalt sportsunderstell. Noen som vet nøyaktig hva som er forskjell fra en bil uten? Bilen er senket 35mm, og nå er demperne gåen. Bilxtra skulle ha 6000 for KONI sport.!! Dette synes jeg var helt sykt i og med at en kompis med en Honda Civic V-tech fikk et sett med fjærer og dempere til 5000,-!!! Og så vidt jeg vet er ikke understellet hans mye standard..! Hvor kan jeg få kjøpt OK dempere til en overkommelig pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2005 Hør med Rodin ( http://www.rodin.no ). Klubbmedlemer har 25% rabatt der. Bestillte nettopp Gule Koni + Lesjöfors senkesett til min B4 der. Kom seg på underkant av 5500 inkludert frakt. Delene kostet 5189,- om jeg ikke husker helt feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2005 Takker! Skal sjekke dem!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2005 Min B4 skal visstnok ha originalt sportsunderstell. Noen som vet nøyaktig hva som er forskjell fra en bil uten?Bilen er senket 35mm, og nå er demperne gåen. Bilxtra skulle ha 6000 for KONI sport.!! Dette synes jeg var helt sykt i og med at en kompis med en Honda Civic V-tech fikk et sett med fjærer og dempere til 5000,-!!! Og så vidt jeg vet er ikke understellet hans mye standard..! Hvor kan jeg få kjøpt OK dempere til en overkommelig pris? Sportsunderstell er vel kortere fjærbein. Det jeg fikk opplyst av Møller iaffal, derav trengs andre dempere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...