#1 Skrevet Juni 25, 2012 Håper ikke jeg er alene om å ville dra dit neste år. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=239959&page=4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2012 Lysta er absolutt der, litt tidlig å planlegge kanskje? Bindende påmelding? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2012 Syns absolutt det ska vær bindende. Tidlig nei? Har du ikke sett i den orginale tråden? E jo 40 stk eller nå som allerede ska. Men kæm som tar sæ av litt organisering blir spørsmålet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2012 Hm, kanskje det.. Er jo ikke lange biten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2012 Er litt snakk fram og tilbake om å reise nedover for min å tommy wærdahl sin del. Men lysta er det vel ikke noe å si på:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2012 Interessen der der for min del og noen kompiser også. Så vi får se på dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2012 Godt å høre! Jeg skal iallefall ligge i hardjobb for å få bilen ferdig til da. Uansett om den blir det eller ikke skal jeg nedover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2012 Skal seff ivei! var der 2011, jeg og Stian Hangås kjørte dit med en Golf MK1 1.6 D Noe av det råeste som kan oppleves hvis man er vag fan(atiker) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...