#1 Skrevet Juni 25, 2012 (endret) Hallow's som dere ser så har eg startproblemer... begynner og bli et dyrt prosjekt på måten eg holder på så trenger noe eksperthjelp. Det hele begynte med at motor gikk på 4cyl, bytta coil+plugger. funka i en dag, så kom den tilbake og gikk til 3cyl. prøvde og skifte til nye RS dyser, samme problem. Alle ble skifta ut da. Så plutselig døde bilen da det hørtes ut som den gikk på 2cyl. Bensinpumpe starter ikke opp, prøvd og kjøre den manuelt den busser som bare det da (044Bosch) Bensinpumpe rele klikker IKKE. Tenkte meg det var den da, så bytta ut i helt ny, men til ingen nytte. Tenkte det var på tide med diagnose kjøpte obd2 2x2 kabel og skulle låne brors diagnose system som funker fett på hans bil, kobler opp og får INGEN kontakt med bilen, så da er jo alt jævlig vanskelig blitt. Hjernen klikker og ALLE sikringer funker. Gått gjennom alt her, og begge bensinpumpe rele funker. Skifta hallgiver får kontakt med den kan ohmes +strøm på den, så er jo ikke noe gale med den hvertfall. har ikke vært noen mods på den siden problemet begynte. Gnist er det på alle coilene, men dysene åpner liksom ikke. Så det var vell ikke noe gale med mine eldre dyser heller. Forige eier var en liten slaur og gjorde mye sånn halvveis, kansje han har kutta kabler for diagnose system? Får strøm på den ene 12v tror eg det var. Kansje hjerne som har tatt kvelden? Noen som har en anelse på om en sensor som lager. tok av g28 sensor i går, den hadde fått et skikkelig kakk i seg. men hin sensoren så helt ny ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2012 bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2012 Siden du sier at "hjernen klikker" , så ville jeg prøvd en annen ECU ja sikkert noen som kan låne deg en Skal som regel være grei deal å koble til Diagnose 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2012 Takker. Ja har ikke lest om folk som sliter med diagnose på disse bilene. Men nett reist på jobb igjen må vente 2uker for å teste:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2012 Ble utsatt reise Noen som har en hjerne som jeg kunne lånt i bergens-området? Betaler gjerne. 47376056 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...